Fotoclub Het Derde Oog
Wieringerwerf

Fotobond

Als fotoclub wil je niet in jezelf gekeerd zijn. De fotografische wereld buiten de club is groot, interessant en heel belangrijk voor je eigen ontwikkeling. Daarom is Fotoclub Het Derde Oog lid van de koepel organisatie: Nederlands Centrum voor Vrije fotografie, ook wel Fotobond genoemd. Dankzij dit lidmaatschap kunnen de leden meedoen aan landelijke en regionale fotowedstrijden en deelnemen aan fotografie cursussen die veelal regionaal georganiseerd worden (meestal in Heerhugowaard) door de Afdeling Noord-Holland Noord. Alle leden ontvangen het mooi vormgegeven kwartaalblad In Beeld. Via de Afdeling heeft Fotoclub Het Derde Oog een plezierig contact met de andere fotoclubs in Noord-Holland Noord. Regelmatig geven wij een presentatie bij een andere club of nodigen wij een andere club bij ons uit.

Bezoek de website van de Fotobond